Sayfalar

21 Eylül 2010 Salı

Artest'ten NASA'ya Mesaj Var

LA Lakers'ın yıldız forveti Ron Artest çılgınlıklarına devam ediyor. Yaptığı bir açıklamada konudan konuya nasıl atladığına bir de siz bakın ve Artest'in nasıl çılgın bir adam olduğunu sizde görün.




Öncelikle bu sezon kazandığı yüzüğü açık arttırmada satacağını söyleyen Artest bu konuda Kobe'nin de kendisine destek vereceğine inandığını söyledi.

Buraya kadar hiç bir sorun yok. Fakat buradan sonra yaptığı konuşmalar yavaş yavaş ilginçleşmeye başlıyor. Önce Kobe'yi öven Artest onun için "O, Plüton seviyesinde bir yıldız" benzetmesinde bulundu. Hadi bunada olabilir diyebiliriz. Sergen de "Hasan Şaş yıldızsa, bende kuyruklu yıldızım" demişti. Fakat bu sözden sonra gelen konuşmayı dikkatlice okuyun,

"Plüton'un gezegenlikten çıkarılması beni çok üzdü. Ben küçükken Plüton gezegendi, ama şimdi değil. Bunu kim yaptıysa burnuna dirsek atmak istiyorum. Plüton'u seviyorum. Herkes Plüton'u seviyor. Hatta Plüton diye bir çizgi film karakteri bile var. Bu konuda elimizden ne gelir bilmiyorum ama Plüton'un yeniden gezegen olmasını sağlamak için bir şeyler yapmalıyız"

Böyle çılgın adamların sporda olması ve yüzlerimize tebessüm ettirmeleri güzel bir şey. Size tavsiyem Artest'i izlemeye devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder